ORRAR <3

Sex är najzzz så vi gillar orrar!! Fattar inte vad folk har emot dem, finns inga bättre människor!! Liksom vill jag visa mina superstora tuttar på instagram ska jag få göra det eller om jag vill ligga med alla på skolan!!! Fyyyy på alla ni pryda människor som inte knullar, EN KILLE OM DAGEN ÄR BRA FÖR MAGEN!!

Alltså seriöst. Det är typ rasism att vara emot orrar. Eller typ maskulinism. Alltså tjejer ska få knulla om dom vill, vi är skapta för detta att göra barn att föda barn så låt oss ok? Fattar lixx inte vad problemet är. Folk är typ avundsjukah eller något? Liksom kolla om jag är rik och har många killar så är det klart att jag är bättre en du, så ni som inte ligger runt ni är typ missbiladade och dåliga? J*VLA oskulder :S hatar dom.

och inget illa menat nu om ni är oskulder eller något men detta är bara sant ok puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kazzoo.blogg.se

Vi är två tjejer som är blonda och gillar rosa.

RSS 2.0